úterý 16. prosince 2014

EREBOS - hra, která zabíjí!

Ahoj! už jsem tady docela dlouho nic nenapsala, bylo toho teďka nějak moc (pečení cukroví, uklízení, škola atd..), tak vám aspoň přináším tip na jednu super knížku ;).

Jmenuje se EREBOS, hra, která zabíjí! a žánrově je to sci-fi (tak to měli zařazené v knihovně). 318 stránek, takže je to čtení na cca 2-3 dny a míň ;)


V češtině byla vydána v roce 2011 a od té doby jsem ji sháněla :D. Na netu to nikde není, v knihovně to měl někdo furt půjčený, takže se mi to podařilo až tento měsíc :D :). Popravdě já si knížky moc nekupuju, protože je mám docela rychle přečtené, pak se k nim moc nevracím a další důvod je ten, že už je nemám kam dávat :D - mám úplně plný poličky :D. Takže si raděj zajdu do knihovny :)

Obsahově mě to docela překvapilo, bylo to něco, co jsem od knížky neočekávala, ale i tak mě to nadchlo. :D NE! fakt neřeknu, o čem to je, to byste pak o všechno přišli ;). Můžu jen prozradit to, že je to dost napínavý :). Ok, možná ještě to, že je to o jednom klukovi Nickovi, ke kterému se dostane na DVDčku počítačová hra, která mu docela začne měnit život...

Takže  doporučuju! :) Pokud budete mít možnost, určitě si EREBOS přečtěte ;)

Jinak, když si představím, že mám místo toho číst nějakou povinnou četbu :/..
Ílias, Bible.. a to už to mám přečtený :/.. bohužel další halda knížek čeká :O :/
Asi si půjdu pustit něco z kovu :D :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat