čtvrtek 25. prosince 2014

Máte rádi Stratovarius?? :D

Vzhledem k tomu, že ségra dostala k vánocům takové menší tetovací studio :D, tak se ze mě stal na chvilku pokusnej králík :D :D

Přikládám podle mě nejlepší písničku z toho alba :)

5 komentářů:

  1. Až na třpytky je to dobrý :D docela věrný symbol "Straťáků"...a kde si vzala CD s Infinite to by mě teda zajímalo??!! :D...ale nejlepší na tomto článku je ta skladba Hunting High And Low...skvělá, rytmická, no prostě bomba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn :D ještě to mohlo být růžové :D :D.. Jinak souhlasím :D.. I am hunting high and low..diving from the sky above..looking for..more and more... :) prostě nemá chybu! :D

      Vymazat
  2. Ha a mám taky album Infinite...sice né originál ale mám ho radši 2 krát :D...ty skladby jsou skvělé :D

    OdpovědětVymazat
  3. To víš že jo :D ale originálek je teda mnohem méně než jsem čekal... asi jen 5 :D ale i tak mám nějaké živáky od Edguy, Stratovarius atd :D...

    OdpovědětVymazat