úterý 2. června 2015

Best Song #25

Vítám vás u nového pokračování soutěže #Best Song! 

Do souboje tvrdosti oceli, pustily se tyto bandy: VEONITY, EMERALD SUN a KINGS OF CARNAGE. V rychlosti vám je přiblížím:

Od VEONITY, powerů ze Švédska, jsem vybrala moji nejoblíbenější písničku z alba Gladiator's Tale (2015). Farewell je krásná melodická pecka - něco na způsob německých FREEDOM CALL.

Veonity - Farewell


Pak je tu skupina, kterou jsem neměla ještě možnost představit. EMERALD SUN jsou z Řecka a také se jedná o power metal. Písnička Metal Dome je z nového stejnojmenného alba Metal Dome (2015). Mimochodem, je to další meloďák :D :). Užijte si ho! 

Emerald Sun - Metal Dome


A protože tohle kolo převažují power metalové skupiny, na konec jsem dala song z úplně jiného soudku :D ;). KINGS OF CARNAGE se definují jako heavy / thrash metal, ale já bych to zařadila spíše do metalcore ;). Poslechněte si Broken Soul a uvidíte sami! ;)

Kings of Carnage - Broken Soul


Tak, teď je to na vás - rozhodnout, která je nejlepší ;). A kdo vyhraje?? To se uvidí ;). U mně zatím nejvíc vedou VEONITY.. ale i tak se nemůžu moc rozhodnout, jestli náhodou nedám hlas některé jiné :D.. Jinak doufám, že bude větší účast než minule :D 
Tedy hodně zdaru při rozhodování a příjemný poslech! :)

Moc děkuji za hlasování!




ps, Best Song #25 končí po 21. červnu 2015 ;)

4 komentáře:

  1. Tak konečně nějaký best song, kde nikoho neznám a nejsou to špatné skladby. Jako musím říct, že ta poslední skladba není zrovna můj šálek čaje...jinak to ujde...Veonity se mi zdají dobří....kytarová podpora by jim šla... :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prej jen "podpora kytar" :D -_- :D super song, že?
      Ps, tím chceš jako říct, že ostatní Best Songy byly špatné??! :D

      Vymazat
  2. Ne...jen tam nebylo pro co hlasovat....někdy....ano podpora kytar je u nich dobrá...melodie taky není špatná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co přesně myslíš tou "podporou kytar" ?? :D :D..
      Já taky hlasovat nemohla, bo se nikdy nemůžu rozhodnout :D :/..ale je mi jasné, jak to myslíš ;)

      Vymazat