pátek 26. června 2015

POWERWOLF mají nový videoklip!

Nové album od švédských POWERWOLF se pomalu odtajňuje.. :D


Vypustili zatím 2 písničky, ale celé to práskne teprve 10. července.
Předminulé album s názvem Blood of the Saints (2011) bylo super. Však další (to poslední) Preachers of the Night (2013), bylo taky dobré, ale trošku slabší :/.. tak jsem na zvědavá, co z nich letos vypadne :D :O.

První z songů je Army of the Night.


Powerwolf - Army of the Night

Ten spíš zní jak z toho minulého alba - takovej opakovák :/.. no snad celé album bude lepší ;)..

Druhým vypuštěným songem byla Armata Strigoi - ta se mi sice líbí víc, ale pořád to není to pravé ořechové jako třeba All We Need Is Blood ;). Na druhou stranu jsou v těch písničkách takové zajímavé kytary - tak jsem fakt zvědavá :D :).

Powerwolf - Armata Strigoi

 A co si o tom myslíte vy? Těšíte se? :D

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :D :D tak u tebe se nedivím :D :P
      ...ale jsem celkem zklamaná :(

      Vymazat
  2. To je dobře...nedělám si srandu...každé album co Zklame je škoda...:( m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako zatím jsem to slyšela jen 1x - ale už moc nemám chuť ani náladu si to pouštět :( :( ... a ty desítky na HMB absolutně nechápu!! :O :O -_- xD ale furt si říkám - třeba to je opravdu dobré album :D ale ne a ne tomu uvěřit xD :D .. já nevím, moc se mi to pod kůži nedostalo.. třeba po dalším poslechu :D změním o bod názor :D

      Vymazat