čtvrtek 2. července 2015

Soutěž #Best Song provždy končí

Ano, je to tak, hlasovací soutěž o nejlepší písničku z 14 dní končí. Je to hlavně kvůli malé účasti hlasujících. 

Už dlouho jsem uvažovala o tom, že to zruším - váhala jsem, ale nakonec jsem se rozhodla takle. Navíc poslední dobou stále více zapomínám / nestíhám včas měnit písničky.. Takže si myslím, že čas #Best Songu nadešel ;).

Všem, kdo se kdy zúčastnili, děkuji! :)

Jen taková zajímavost na závěr: první spuštění této "soutěže" bylo 5. května 2014 a kol celkem proběhlo 25.
*někdy byly intervaly mezi jednotlivými koly delší než 14 dní ;)

Tady se můžete podívat, jak všechny ty bitvy dopadly :D























*tady jsem se trošku přečíslovala :D - nejedná se o #24, ale teprve o číslo #23



4 komentáře:

  1. Tak nejlepší je 19...ale i 13 a 9 jsou fajn.. :D :P...škoda no...já se svým budu ještě pokračovat :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A osmička ne? :P :D.. Jako pro mě jsou fajn všechny, bo se mi všechny songy líbí :D :D
      A k té #19 -_- xD :D :D
      Jj, pokračuj - ale možná kdybys použil tu taktiku EXTRÉM 2.1. ..:D :P

      Vymazat
  2. ??? :D :P...19 je naprosto úžasná :D :P m2000

    OdpovědětVymazat