úterý 18. srpna 2015

Nejlepší jazyk na světě!

Co si pod tímto pojmem představujete?
Protože je nesmysl porovnávat jazyky lidské - to má každý svoji určitou krásu a kulturu :), tak já určitě tohle:


Opravdu si na tenhle programovací jazyk nemůžu stěžovat :). Oproti Javascriptu, který se mi z nějakého důvodu jako jazyk vyloženě protiví, se mi PHP docela líbí. 
Nemá žádné nelogické syntaxe, jako např. Visual Basic, co pořád drtíme ve škole. Dokonce můžu říct, že cokoliv po PHP chci, to s tím můžu udělat :D. 
Zatím se ho však pouze učím ;), musím ale říct, že se mi učí lépe než angličtina, čeština nebo třeba ruština :D.

Galerie projektů

V následujících dnech / týdnech / měsících .. atd. budu zde na blogu představovat svoje "pokusy" s touto super zbraní. 
Doufám, že se na to někdo mrkne a popřípadě napíše, jak se mu to líbí / nelíbí. Narovinu, co tomu chybí, co ho naopak překvapilo... atd :). 
Ráda bych věděla, jestli to, co naprogramuji, k něčemu je - aby ty "programy" jednoduše někdo vyzkoušel, protože když se zvedám od hotového kódu, vždycky z toho mám takovou radost, že málem skáču :D, a nemám tak možnost vidět to z pohledu uživatele.
Snad se vám to bude líbít :)

2 komentáře: