středa 19. srpna 2015

Zvláštní značky ve Francii

Doteď mi uniká pravý význam tohoto symbolu :D - s ostatními členy našeho "zájezdu" de France jsme tomu říkali "blicí panáček" xD :D.



Místní asi neměli jiný nápad, než jím označit jednu uzavíratelnou místnost uvnitř umyvadel a sprch, která obsahovala zrcadlo a další umyvadlo :D
Musíte uznat, že se k tomu fakt hodí :D


Jinak tam ale bylo krásně :)




8 komentářů:

  1. No tak to bych bral taky...já na dovolené moc nejezdím. Docela ti závidím. :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň nemáš cestovní horečku, bo jak se tomu říká ;)..
      Tak nevýhoda je v tom, že musíš vydržet několikati hodinovou cestu tam a zpátky :D.. (22 - 28 hod) ..ale zase můžu po cestě poslouchat alba.. :)

      Vymazat
  2. Hej co si to provedla s best songem?? jako lepší tvář nebo co?? :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to už tam je dávno ;).. od té doby, co jsem zrušila to hlasování přes Blueboard :D.. co na to říkáš?
      A pro co's hlasoval?

      Vymazat
  3. Jasně že pro GUMÁKY. Nic lepšího tam nemáš. Já myslel, že si to upně zrušila. Tak dobře, že si to nechala alespoň tak. :D Gamma Ray to určitě vyhraje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodnou, Shiraz Lane jsou super -_- :D
      No, #BS jsem zrušila, ale hlasování jsem tam nechala - je to spíš takovej test programu ;) - mám to podle IP adres, ale moc to nefunguje, když máš stejnýho poskytovatele internetu jako ten, co hlasoval před tebou :/.. no to vyladím :D někdy :)

      Myslíš?? Zatím je to 4:3 pro Shiraz Lane :D :D :)
      Jinak dobrá přezdívka pro ně :D :D

      Vymazat
  4. :D...tak vím jak nazvat GUMÁKY ne?? :D :P Tak Teď vedou 6:4 Gumáci že...tak jako nevím no :D :P...ale jo...nech to tam....jen ty skladby zaměňuj...m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen počkej!! :P :D
      Sice mě ségra trochu "zradila", no :D :D :D ale SHIRAZ LANE určo vyhrajou :D :P

      Vymazat