úterý 7. dubna 2015

Jak často něco posloucháte?

Ps, taky máte občas takovej pracovní bordel na stole? :D xD
Připravila jsem takovou menší anketku o poslouchání hudby :D :). Každej to má jinak, někomu stačí poslechnout si za týden jednu, dvě písničky, někomu tři :D a někdo by naopak bez hudby nepřežil ani den. Já se řadím do poslední kategorie. Den bez hudby se sice přežít dá :D - i týden, ale je to takový divný :O :D.. Prostě furt mi něco jede, ať už jsem na PC nebo se učím do školy, dělám úkoly anebo usínám :D :). A kam se řadíte vy? Jak často hudbu posloucháte? :)

Miniaplikace

4 komentáře:

  1. Tak jako...Pokud na ni nemám zákaz tak několikrát za den... ale mám veliké problémy, když si nemůžu nic pustit. Třeba teď po měsíci co jsem neslyšel nic , tak jsem během jednoho dne přeposlouchal 5 alb...strašně mi to chybělo...nic si z toho nedělej...taky jsem závislej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - hudba je život! :D .. a nikdo by ji neměl zakazovat!! :( to je strašný! :(

      Vymazat
  2. Metal Forever!! :D...je to kus tebe a to ti nikdo neůže vzít :D m2000

    OdpovědětVymazat