čtvrtek 23. dubna 2015

Loňské album od RIOT obsahuje i plakát!

Vítejte na prohlídce alba Unleash The Fire od americké skupiny RIOT! 


Album je z roku 2014 a zasáhne vás úderem blesku. Pro mě je každý poslech opravdu super zážitek, to je taky důvod, proč jsem ho zařadila na 4. místo v anketě Album roku 2014 :). Ovšem dejte při poslechu pozor na plameny okolo :D, protože to album opravdu hoří! :D. 
Tento luxusní kousek power metalu jsem si pořídila teprve nedávno, a to ve formě digipacku. Digipacková edice obsahuje kromě CD, bookletu navíc i plakát (no, spíš plakátek), který mi už visí na zdi :). Sdílím pár fotek. No, prostě nádhera!





12 komentářů:

  1. Takový plakáteček :D :P...to není jak Stratovarius u mne přes půl zdi :D kolik už máš originálek...začínáš s nimi nějak nabírat na rychlosti. :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no tak tvoje plakáty nebudu radši komentovat :D :D... myslím, že už tam nemáš ani kousek bílé zdi :D :D
      Zatím 9, když počítám dvojcédéčko ;) :D..Vím no, trochu na tom teď jedu :D

      Vymazat
  2. Jedu..spíš ujíždíš :D...:P...chtěl bych ještě plakáty od KD, FW, DF, Axxis, Gloryhammer....nějaké místo by se ještě našlo...na té jedné zdi už místo nemám no...na té druhé tam se vlezou ještě tak 4 kousky těch klasickým rozměrů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš kolik já bych chtěla plakátů?? :D :D... já mám sotva 15 a to ještě s malejma plakátkama :D
      Překvapuje mě, že tam ještě furt nějaké místo máš :D
      ...fajn, no tak ujíždím xD :D

      Vymazat
  3. Já nechci urážet tvé zdíčské vzdělání ale jako plakát se myslí třeba rozměr A1 a né 4x rozměr CD :D :P...já bych si ho taky určitě vylepil to jo, ale nepovažoval bych to za plakát...spíš jako ozdobu nebo skrášlení nějaké věci :D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D já ho považuju za plakát v rámci možností :D.. :D

      Vymazat
  4. Tak jestli to bereš takhle tak to jo :D :P...asi si ty plakáty začnu tisknout...někde na obci na rozměry A1...první bude KD a FW a GH :D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je už tisknu :) :D.. ale jsou černobílé :(..což se aspoň hodí na sešity :)..když pak není co v hodině malovat :D

      Vymazat
  5. :D :P...černobílé a následně vybarvené...něco mi to připomíná...že by .....Stormborn?? :D m2000

    OdpovědětVymazat
  6. Ale stejně tam máš 3 stejné obrázky. :D :P

    OdpovědětVymazat