úterý 7. dubna 2015

Metalová móda


Nosíte něco metalového do školy / práce? Já nosím trička s nápisama skupin a řetěz :D :). Mám vytipované 2 obchody, odkud si oblečení objednávám.

První z nich je Melodic Noise - http://www.melodicnoise.cz/ 
 - tam se vyplatí nakoupit, když víte, že toho budete kupovat hodně :D - od částky 1800 Kč je totiž poštovné zdarma..
 - ceny dámských triček se pohybují okolo 380 Kč (nové modely), 280 Kč (starší modely)
 - ceny pánských triček se pohybují okolo 380 Kč (nové modely), 280 Kč (starší modely)

Druhý je Rock Shop Jagi - http://www.rockshopjagi.cz/
 - ceny dámských triček se pohybují okolo 360 Kč (nové modely), 260 Kč (starší modely)
 - ceny pánských triček se pohybují okolo 390 Kč (nové modely), 290 Kč (starší modely)

Řekla bych, že ty obchody prodávají věci od stejných výrobců a že mají dokonce stejný sklad - no, to jsou jen moje teorie xD..

Takže, až budete shánět nějaké super tričko, ne za moc peněz, tak to tam omrkněte ;). Ale počítejte s tím, že to nebude nějaká extra kvalita - ale myslím, že v pohodě přijatelná. Nosím tyto věci denně a ještě se mi to nerozpadlo :D ;)

Samozřejmě tam nemají jenom trička - jsou tam taky mikiny, čepice, polštáře :D, tašky, nášivky.. a kdo ví co ještě :)..

Poznámka na závěr:
Jasně, že znám Metalshop, ale tam je to většinou všechno strašně předražené - a navíc se mi tam věci ani moc nelíbí. Skupiny, co poslouchám, tam skoro nemají a když, tak jenom výjimečně něco, co by se mi opravdu líbilo.. Radši mám trička, kde je přímo obrázek alba / motiv skupiny a ne nějaký zbytečný kecy :D :D ;).

Máte také nějaký dobrý obchod, kde nakupujete metalové věci? 
Doporučte ho do komentářů! ;)

foto mého řetězu :D :D

18 komentářů:

  1. Ty řetězy, co máš jsou hustý!! :O :D Taky plánuju mít tři, ale nějak se mi nedaří sehnat je... možná proto, že se nesnažim... :D
    Jinak já nakupuju v kamenných obchodech, takže asi nemá smysl doporučovat... :D Ale jsou to hlavně SteelBoots a Distro.cz, menší obchody, ale s přívětivými lidmi a poměrně širokým výběrem :)

    A s tím Metloššopem... je to drahý, bez pochyby, ale když už si potřebuješ udělat prázdno v peněžence, tak se to hodí :D Teď jsem si tam čerstvě koupil tašku a vypadám s ní drsně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš dobrý :D u nás žádný kamenný metalový obchody nejsou :/ :D Takže net je jediná možnost :D.. Ale co se dívám, tak ty tvoje mají i e-shop :) někdy vyzkouším ;).. Tak prázdno v peněžence si dokážu udělat i jinak xD :D.. A jakou tašku sis koupil?? :D

      Jinak díky :D :) vždycky se mi řetězy strašně líbily a taky jsem je nikde nemohla sehnat (teda zas krom Metalshopu) :D, tak jsem si jeden vyrobila :D :). Mám ho jakej chci a přitom to ani moc nestálo :D. Teď ho nosím prakticky všude :D

      Vymazat
    2. Taška je tahle: http://www.metalshop.cz/tasky-kabelky/p/taska-pentagram-red-b0572b4/
      Udělat si místo v peněžence jinak? Kupuješ drogy? :O :D :D

      Já plánuju někdy si zajít do OBI, nastříhat spoustu řetězů a přetvořit to k obrazu svému :D

      Vymazat
    3. Právě tak jsem to udělala :D :D.. Ale stříhala jsem jen jednou ;) ostatní je vypočítané :D...
      Ne XD - drogy jsou moc drahý :D :D.. Kecám :D, s tím jsem nikdy neměla nic společnýho :D :D.. ale třeba paličky, to když je furt lámeš a pak si koupíš sadu, co ti nevyhovuje :D :( rovnou po 7 párech :D.. nebo blány :D.. a pak třeba CDčka :D :)

      Jinak hezká taška ;) :D

      Vymazat
    4. Jo, já vim, dámská... :P :D
      Náhodou, když víš, kde sehnat, tak jsou drogy i celkem levná záležitost :D ... Teda jako ne, že bych to dělal, jo... ale tak když se o tom mluví... :D
      To s těma paličkama chápu... možná by se nabízelo řešení je nelámat, ale tak jednoduchý to asi neni, co? :D
      A na CDčka nemám peníze - 600 je fakt dost :/

      Vymazat
    5. :D prej nelámat XD :D jako dneska už to jde líp, ale předtim jsem je lámala co týden..
      No, záleží, kde je sháníš ;) třeba já kupuju hlavně CD kolem 2-3 stovek :D ;) I když teda novinky stojí víc - třeba Stormborn stál kolem pětistovky :D..
      Drogy jsou jen zbytečná starost lidstva xD :( :D (facepalm) - ale když to tak vezmeš, tak i třeba voda a jídlo jsou droga xD :D :D ..takový veselý téma XD :D

      Vymazat
  2. Neni to droga - je to potřeba do života - zkus žít bez drog a bez jídla... to je malinko rozdíl :D Jídlo a pití mít musíš, drogy ne :D
    Já ani nějak nemám potřebu ty cédéčka kupovat. Ono potom musíš poslouchat jedno album a nedá se to kombinovat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no záleží jak moc si závislej :D xD
      Já si CD kupuju protože mi už je blbý krást :D..a taky je super mít to album fakt doma :D :) hlavně kvůli bookletu :) ..To s tím pouštěním je sice pravda..no ale co už :D.. aspoň si člověk poslechne to album celé ;). Když už, tak nikdy není problém stáhnout si mp3 verzi a tu pak hodit do mobilu :D - tak to většinou dělám.

      Vymazat
  3. Hej tak to je provokace jako blázen...To se nedělá... :D... Já ty jo jedu pod jedním trikem od Sabaton za blbou stovku a ty tady se tady producíruješ :D :P...Ale musím říct, že to triko od Sabatonů je fakt super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no, já prakticky do školy nic jiného nenosím :D.. Tak musím něco doporučit :D.. jj, díky - nosím je hlavně na dějepis :D :D :)

      Vymazat
  4. Tak na co jiného chceš nosit Sabatony???:D :P...Až budeš mít KD a FC takzačnu taky :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to plánuju :D.. ale FC mají jen Legend of The Shadow King a Circle of Life.. a ještě ne v mojí velikosti :/.. Čekám na dodávku Beyondu nebo Land of The Crimson Dawn :D
      ..co se týče KD, tak to nemaj vůbec :(
      Na co jiného Sabatony? :D.. hmm.. jako, že bych si každou hodinu převlíkala jiný tričko, jo? XD :D :D na tělocvik DragonForce, na fyziku MetalForce (teď mě napadlo ještě AC/DC :D :D) a na hardware The Book of Heavy Metal od DREAM EVILA? :D :D :D

      Vymazat
  5. Hej to je fajn nápad..,ale brzo z toho zešílíš :D...Kd se hrabou dopředu strašně rychle a myslím že brzo to začne i s třičkama, plakáty atd. :D Legend Of The Shadow King je náhodou luxusní cover...mám strašně toto album...a hlavně skladbu Thunder God...m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí Merlin, ta zpomalená verze.. jako původně jsem si chtěla koupit aspoň to, ale velikost XL mi moc nesedí XD :D
      Tj, je to šílenej nápad xD, ale jednou bych ho chtěla vyzkoušet xD :D :D
      Tak to doufám, že nebude jen Megalománia :O :(

      Vymazat
  6. Já doufám že bude ATM!!! to je fajn cover :D :P...jo tak XL ti nesedí...a 7 triček nestačí :D :P....m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych uvítala ATM :) :D teda vlastně hlavně ATM :D ...jasně, že nestačí! :D :P a nebude stačit ani 30 :D :P

      Vymazat
  7. Já chci v budoucnu aspoň tak 6 triček. To mi stačí :D :P. FC, KD, PC69, Sabaton, FW, Avantasia nebo Helloween. Ale uvítal bych vlastně cokoli z toho co posluchám :D :P

    OdpovědětVymazat