sobota 25. dubna 2015

666 Weeks Beyond Eternity!!

Známá skupina hrající hlavně happy metal - FREEDOM CALL - vydala letos "nové" album s názvem 666 Weeks Beyond Eternity. Mělo se jednat o zremastrování alba Eternity z roku 2002 + speciální CD s jednou novou písničkou.
Jeden můj kámoš o prvním CD prohlásil, že je to úplná kopie původního alba.. Že prostě jen vydali podruhé stejné album s bonusy.

Jo, je to tak, dávala jsem mu za pravdu po prvním poslechu. Vše je totálně stejné.. 
Přišlo mi to ale dost divné.. Vždyť i na oficiální stránce na FB psali, že to album bude REMASTROVÁNO!! :O. Sice se mi to předtím zdálo jako šílený nápad, nahrát znovu tak úspěšné album, ale když už to takle napsali, tak jsem čekala ňákou změnu.. 

Změna se ale stala! I když ne zrovna zřetelná.. Řeknu vám, kde nastal problém :D.. Ono totiž slovo REMASTERING znamená ne znovu-nahraní, jak jsem se domnívala, ale digitální upravení zvuku
Vemte si pořádná sluchátka a obě verze alba. Zjistíte, že novinka má vzhledem k původní nahrávce takový uhlazenější, čistší zvuk. Nejde to moc poznat, protože je to tak akorát - úplně nenásilné upravení, které albu pomohlo :)

Když tedy srovnáme obě alba ve zvukovém editoru Audacity (konkrétně písničku Flying High), dostaneme tohle: 

Vidíte ten rozdíl?? :)

Nový song

Na CD 2 je kromě úplně zbytečných unplugged verzí (původně)super písniček, live verzí, coverů skupiny samotné a jiných věcí také očekávaná nová písnička 666 Weeks Beyond Eternity.
Zaujala mě celkem dost :). Má zvláštní název - pro Freedom Call takový netypický :D.. však co by bojovníci světla dělali s tímto ďábelským číslem, že? :D

Tak řeknu vám rovnou, že s ďáblem to vážně nemá nic společného :D.. Jde o klasickou našlapanou písničku od těchto happy-metalistů :) :D. Ovšem uprostřed vychutnávání této písničky jsem narazila na jedno zvláštní zaříkávadlo :O. Poslechněte si to také ;)

Freedom Call - 666 Weeks Beyond Eternity

Asi se ptáte, co se zatím zaříkadlem skrývá :D.. já už to vím :)..Objevila jsem to celkem náhodou :D. Není to nic jiného než úvodní nápěv k písničce Metal Invasion:

Oh Spiritus, Oh Sanctus
Adoramus domine
Te deum laudamus
In memoriam gloriam



Metal Invasion je z také z alba Eternity (2002). Takže, tady to je ;)

Freedom Call - Metal Invasion

6 komentářů:

  1. Já nevím...S tím čudným zaříkávadlem si mě uklidnila...a je docela zázrak , že to je i u Metal Invasion...A s tím zvukem...já nevím...připadá mi to blbost. Možná máš pravdu, ale i tak mi to nepřipadá jako normalní věc, že jen zlepší albu zvuk...Myslím že i tak udělali chybu...S tím zaříkávadlem seš celkem bystrá...já to ještě neslyšel...ale myslím že s mým naposloucháním tohoto alba bych se k tomuto závěru taky dopracoval :D :P...m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já si totiž vzpomněla, že v jedné písničce taky něco takového měli :D, ale nevěděla jsem kde.. tak jsem si ještě jednou pustila Eternity a bylo to tu :) :D ..tak s tvojím naposloucháváním alb XD :D :D ..ale to si pusť ;) je to fajn song :D
      Já nevím.. zas tak strašnou chybu podle mě neudělali, kdo si to koupí, ať si to koupí.. a kdo ne, ten si to stáhne a pak tím nahradí dosavadní Eternity :D :D
      Ono hodně skupin takle remastrovalo svá stará alba :-? třeba takový IM nebo Tublatanka..

      Vymazat
  2. Nahradit by to možná nebylo špatné...asi to udělám :D. Ale i tak se mi to nelíbí jak to provedli. Ten song jsem ještě neslyšel (nemám k PC sluchadla. :D :P... Never turn back, stand and fight. Viš z čeho to je??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné! \m/ :D :)..Dneska jsem to album slyšela dokonce 2x :D.. poslední písnička z Beyondu :D :)
      Ale víš, že kdyby tam nebylo to "Never turn back", tak mi to pasuje ještě minimálně ke dvěma písničkám? :D :)

      1. BLOODBOUND - Made of Steel
      We're making you scream forever
      In hell tonight
      We're making you bleed whenever
      Stand up and fight!

      2. DREAM EVIL - Take The World
      You know it ain't easy
      To get back on track
      You gotta have a reason
      To stand up and fight - Fight for your life

      3. NEONFLY - Broken Wings
      A one-eyed prophet
      To lead the blind
      To kill the outcast
      Stand up and fight

      Stand up and fight!
      Stand up and fight!

      4.POWERWOLF - Die, Die, Crucified
      Die, die, crucified, haleluja
      Die, die, crucified, dominus in fortuna
      Die, die, crucified, haleluja
      Die, die, crucified, dominus in fortuna
      Stand up and fight
      Sacrilege of doom tonight

      :D zajímavý, co? :D
      ..no co už.. :D uvidíme, třeba vytasí nějaké opravdu nové album tento rok :) mohli by :D :D.. jsem náročná, že? :D

      Vymazat
  3. :D..ty si vždycky byla náročné dítě...ale tím už si pověstná :D :P..ale máš dobrý postřeh :D :P

    OdpovědětVymazat