sobota 2. května 2015

Best Song #23

\m/ Nazdar \m/
Těšíte se na další souboj? :D :) já teda jo. Turnaje o nejlepší písničku se účastní skupiny SHADOW HOST, HUMAN FORTRESS  a po dlouhé době i FREEDOM CALL. Jsou tam tyto písničky:

Shadow Host - Seeds of Sorrow

*bohužel služba Grooveshark přestala během této soutěže existovat :( a na YouTube tako skladba není :( .. ale věřte mi, že je to opravdu moc dobrá písnička! :D :D

Human Fortress - Gladiator of Rome (Part II)

Freedom Call - 666 Weeks Beyond Eternity


Která písnička se vám líbí nejvíc? :) Pomožte jí vyhrát! :D ;)
Moc děkuji za hlasování! :)


Best Song #23 skončil 10. 5. 2015

9 komentářů:

  1. Tak Gladiátor mne dostal...fakt dobrá skladba, ale hlasování nějak bllbne. ještě jsem nehlasoval a už to píše že nemůžu...zkoušel jsem na více PC..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si myslela, že se ti Gladiátor bude líbit :) :D
      A nehlasoval jsi náhodou už pro 666? :O nebo někdo u vás z baráku? Ono totiž nezáleží na PCčkách, ale na wi-fi, ke které se připojuješ...
      Bohužel jsem dneska zjistila další problém - že první skladba nefunguje - a asi už nikdy fungovat nebude :( ..oni tu službu totiž zrušili! :@ :(

      Vymazat
  2. Hlasoval no...Na wifi to jsem byl...Tak to je na prd... to musím nějak provést a vyhrát:D :P :D...s tou skladbou je to škoda...ale oni si když budou chtít :D :P...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D no, jak vidím, tak už vedou :O :D už jsi to slyšel celé? :D :P :)
      "ale oni si když budou chtít" .. co? :D

      Vymazat
  3. poslechnou tu skladbu na YT a to si neposlechnou bo tam není. :( :D :P...FC asi vyhrajou.

    OdpovědětVymazat
  4. ...ta skladba má fakt skvěle lezoucí refrén na mozek...je to šílené...slyšel jsem ji jednou a nevím jak ji z hlavy vypáčit.:D :P

    OdpovědětVymazat
  5. Just love your article.I do invariably look over your web site for brand new articles.I am recently performing on associate app spotify student
    thats going awing and special because of you

    OdpovědětVymazat