středa 6. května 2015

Let The Thunder Reside

Znáte německou hard rockovou skupinu PINK CREAM 69?
Je možné, že ji znáte pod názvem Pink Scream 69 nebo Print Screen 69, tyto přezdívky se mi totiž strašně líbí a proto je (k nelibosti jednoho mého kámoše :D :P) všude píšu ;) :D


Na počátku druhého tisíciletí vydali album Sonic Dynamite a právě tohle mám jako jediné naposlouchané :)
Obsahuje 12 super songů, takže až budete mít volnou chvíli a náladu, určo poslechněte ;)

Jinak z Sonic Dynamite je i tato krásná melodická písnička :) ..nemůžu jinak než sdílet :D od rána mi totiž  hraje v hlavě!

Pink Cream 69 - Let The Thunder Reside

8 komentářů:

  1. Já už si zvykl. :D :P...říkej jim třeba Ice Cream 96..:D :PAlbum je to skvělé...poslední rok nějak nemám moc náladu na hard rock. Měl bych si je trochu oprášit. Ale Ceremonial nebo Thuderdome a ještě Lelctrified jsou pro mne asi lepší. Ale hned za nimi bych položil toto :D :P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ice Cream! XD vidíš, to mě nenapadlo! :D :P ale ne, to je moc měkký :D.. Přece jen PS je lepší :P :D..
      To já to střídám :)
      Jako song Special atd.? :D... Já spíš myslim, že by sis měl poslechnout někdy znova album Change :P :D s písničkou Light of Day.. :D

      Vymazat
  2. ...Moc mě neštvi...chybička se vlodila a je zase zacelena...Change Je dle mého asi nejhorší album od PC69, ale určitě není neposluchatelné :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D
      ..tak to jsem ještě neslyšela :D .. ale mám ho v MP4, když máme kvíz :P :D a to mi (ti) stačí :P :D

      Vymazat
  3. :D....počkej až ti tam dám ten death...to bude odplata :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D hahaha! ty by sis do mobilu death v životě nedal! xD :D a jestli jo, tak nevim, co bys tam pak poslouchal xD :P :D
      ..ale jestli chceš, můžem dát klidně příští kvíz i s deathem, myslím, že bych z toho něco mohla znát! :D :P :D :D :P

      Vymazat
  4. :D....tak to silně pochybuju...ale ne...ja nebudu mazat alba jako Megalo, Beyond nebo nově Elysko :D

    OdpovědětVymazat