středa 6. května 2015

Sledujete hokej?


Já teda jo..Bohužel to zatím vypadá, že pokaždé, když někomu fandím, tak prohraje :( xD
Teda kromě Slovenska :D to včera vyhrálo! :) ..ale dneska zase prohrálo s Norskem :(


Zítra budeme hrát konečně zase my! S Francií..Tak jsem zvědavá, jaké jsou naše šance! :)
A co vy? Myslíte, že vyhrajem? Já doufám, že jo! :) :D

7 komentářů:

  1. Ou jeeee...Tak 5:1..jasná výhra...ale FRA neše hokejisty do 2 třetiny hodně potrápili :D :P...Derby Can X Swe bylo hodně drsné...vedli 0:3 a v druhé třetině najednou 3:3??? byl to hodně dobrý zápas:D :P...No a slováci...NO COMENT:D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam!! jo! :D sice jsem to sledovat nemohla, ale máme další bod! super! :D
      To Švédsko mě ale dost mrzí! Vždyť jak říkáš, oni mohli vyhrát! :(..

      Vymazat
  2. ...Mohli no...co s tím naděláš a body máme tři :D ....dneska Rakušany 4:0...taky dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak dneska máme GERmany...dívat se sice nebudu bo příjde kámoš ale určo je dáme :D :P

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nakonec s těží jen 4:2...ale tak body jako body... :D :P už jen SWI.

    OdpovědětVymazat