pátek 22. května 2015

Neskutečně zajímavý objev!! LANDING HEROES

Musím zahlásit jednu úžasnou skupinu, co jsem dneska objevila :).. Takovým nadšením z nové skupiny jsem snad ještě nehořela, jako z téhle! :) :D.. Bude z nich něco velkého, jestli je něco malého nesežere :D ;)


Tak ať nenapínám :D, jsou z Finska a jmenují se LANDING HEORES. Hudba kterou hrají se dá zařadit mezi power metal, ale jsou tam i prvky tvrdších žánrů, což se může zdát jako progressive ;)
Jejich debutové album Darkness Despair vyšlo teprve dneska :D :D .. ale musím říct, že mě dost zaujalo :) Hlavně bubeník a zpěvák :D - pro mě ideální typy :) :D Však si to poslechněte sami! ;)


Zatím tomu dávám tak 8-7, ale zní to opravdu chutně! :) :D ..myslím, že až to naposlouchám, tak možná pár bodů přidám.. vlastně jediná věc, co mi tam vadí, jsou některé slabší chvilku a to opakování.. :(.. jinak naprosto super!! :)
Nej songy z toho alba jsou asi Destiny's Path, Appeasement for Sins a Savage... ale celkově je to album dost zajímavé :)
Na YouTube jsem však nenašla ani jednu z těhle písniček, tak si užijte aspoň tuhle! :) \m/

Landing Heroes - Horizon

Ale kdo máte Spotify (viz článek Spotify - hudba na netu zdarma a legálně), 
celé album je k dispozici ZDE

4 komentáře:

  1. Hmm zajímavý :D: P...zase úderní finové :D :P... Mě by fakt nebavilo pořád objevovat... :D :O...já dám dneska po 40té Sonátu :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak ono to je zajímavé album...ale Repeatuju toho trochu více...třeba magalo nebo Beyond...teď momentálně i 3x deně HW MGGR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, že mě to u tebe nepřekvapuje :D :D :P
      To já teď i 3x denně The God That Failed od MTL :D... schválně, jestli budeš vědět, o co jde :D

      Vymazat