středa 13. května 2015

Jak zlomit 2 páry paliček (nebo víc) během jednoho měsíce xD


Mám takový menší problém s paličkama.. :D :D stává se vám to taky tak často? :O
Všichni mi říkají, že do toho moc řežu, ale mně to tak nepřijde :(, nedávám do toho moc velkou sílu. Přesto se mi paličky lámou strašně rychle xD :O :( ..Naštěstí mi dneska přišly nové, takže zas budu moct něco zničit.. xD

Ale vážně! Nemáte někdo nějaký super tip na levné paličky, které by za něco stály (nelámaly se tak často, dlouho vydržely.. atd.) a hrálo se s nimi dobře?
Momentálně používám edici Fantastick Hickory 5A Classic. Zkoušela jsem i Balbex Premium HornBeam - ale to se láme snad ještě líp xD. 

Moc děkuji za tipy! :)

8 komentářů:

  1. :D...od toho si Dragon...máš úkol ničit :D :P...Docela by mě zajímalo, co si o tobě myslí prodavčky :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodavačky nic.. Prodává tam chlap :D :P.. Ale je pravda, že když jsem tam šla po týdnu (jakože jsem paličky rozbila za týden) tak se trošku divně díval xD :D
      ..ale většinou to objednávám přes net - jen když je nouze, že doma nemám ani 2 klacíky..tak musim do kamenného obchodu :D
      ..Dragon..hmm :D nevim, nevim :D

      Vymazat
  2. :D :P...tak to já má už o jednu pálku míň. praskly mi tam nitky a nedá se na ní už tak dobře hrát :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D taky zajímavé :D :D
      ..dneska jsem byla hrát a paličky jsou ještě celé! :D hurá!!

      Vymazat
  3. :D :P...štestěna zatím drží nápor dragona :D :Pm2000

    OdpovědětVymazat
  4. :D :P...popravdě...pochybuju. :D :P

    OdpovědětVymazat