středa 13. května 2015

Petr Mandík - Příště se zmrazit nenechám, nebo-li nej sci-fi, co jsem zatím četla! :D

Petr Mandík - Příště se zmrazit nenechám
Představte si, že by vám někdo navrhnul zmražení na 50 let! Zajímavá myšlenka, co? :D Šli byste do toho? :D Hlavní hrdina této knížky to udělal. Vlastně to ani udělat nechtěl, chtěl jen  malou reportáž s údajnými podvodníky.. Ale to je jedno! :D Nakonec se ocitl v budoucnosti a co teď s tím?!

Tato kniha je opravdu nejvtipnějším sci-fi, co jsem měla možnost přečíst! :) Je plná nápadů, jak by mohla budoucnost lidstva za 50 let vypadat. Není to ale pouhá nezáživná přednáška na téma: CO KDYBY. To ani náhodou. Hlavní hrdinové se dostávají do všelijakých situací, kde plně vyniká komično a zároveň tu autor ukazuje všední problémy lidského života a přemýšlení.
Co vás ale rozdrtí úplně (teda alespoň u mě u tak dopadlo) je konec knihy. Miluji tu situaci, kdy dojdu na konec knížky a čekám. Čekám, že snad z knížky vyskočí kniha další a řekne mi, že odstavec, co jsem právě přečetla není posledním. Můžu říct, že lépe to autor zakončit nemohl! :) :D

Hodnocení dávám 10/10, opravdu super knížka! Doporučuju! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat