úterý 19. května 2015

Best Song #24

Je tady další kolo soutěže Best Song! Tentokrát s číslem #24
Vím, že poslední dobou to trošku nestíhám obměňovat :/.. budu se to snažit zlepšit ;)

Ani jednu z těchto kapel jsem tu ještě neprezentovala, tak si myslím, že by bylo dobré je představit! :)

ARAKAIN je česká skupina hrající heavy metal / hard rock. Písnička Adrenalin pochází z jejich posledního alba Adrenalium (2014). Je typická svým bláznivým textem :D.. a zbytek si poslechněte!

Arakain - Adrenalin 

HELLHOUND je pro změnu z Japonska. Hodila jsem sem zrovna píseň Samurai Warrior, ale myslím, že všechny skladby z alba Tokyo Flying V Massacre (2006) jsou super ;). Jinak tohle je jasný heavy metal! :D :)

Hellhound - Samurai Warrior

Naopak banda TRIBULATION je něco úplně jiného. Jsou ze Švédska a jedná se o zkřížení progresivního death metalu s blackem. I přesto je jejich písnička Strange Gateways Beckon melodičtějšího rázu, stejně jako album The Children of the Night (2015), z kterého pochází ;)

Tribulation - Strange Gateways Beckon


Rozhodnout, která je nejlepší, můžete zde a nebo pod tímto textem ;)..


Všem kdo hlasují, moc děkuji :) 


Best Song #24 skončil po 24. 5. 2015

4 komentáře:

  1. Tak nějak pro co hlasovat :D :P....m2000

    OdpovědětVymazat
  2. ...no jo..ale v jakém smyslu to myslíš??? Já v tom, že se mi ani jedna nějak nelíbí. :D :P :D :P...ty? :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D tak takle zrovna ne :D :D
      ..ale už jsem hlasovala :) :D nakonec jsem vybrala Hellhound :D
      ps, musela jsem to prodloužit :/ ..bo tam zas bylo hlasoval 1 uživatel :D :D hádej, kdo??! :(
      a slyšels je všechny, nebo to říkáš jen tak, že je neznáš? :D

      Vymazat