úterý 8. září 2015

Představuji STEELWING

Tak mě napadlo, že jsem tu už dlouho nepředstavila žádnou nově objevenou skupinu :)


Banda STEELWING pochází ze Švédska a hraje heavy metal.
Trochu mi připomínají MANOWAR, což je fajn. Nová krev s takovou energií.. Fakt paráda! Však si je poslechněte ;)

Steelwing - Full Speed Ahead

Další super věc je to, že letos v listopadu vydají novou desku s názvem Reset, Reboot, Redeem. Byl to právě její úvodní song, který mě navedl k tomuhle objevu:

Steelwing - Reset, Reboot, Redeem
 

Musím říct, že už se docela těším :D :). I cover vypadá velmi hezky:


6 komentářů:

  1. Noooooo nazdar!! To zase bude jako Mitres nebo jak se píše :P :D...Tak už neobjevuj nebo za chvíli nebudeš vědět, jak se která skupina jmenuje. A ještě si pamatovat sestavu FC ŽEEE?? :D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Night Mistress! :D
      No, sice máš pravdu, že si občas někdy některou z objevených nepamatuju :D, ale na druhou stranu nemůžu přestat s takovou krásnou věcí jako je objevování nových skupin :D, to by byla hrozná škoda :D ;).
      Sestavu FC?? Počkej, tu zkratku jsem někde slyšela / viděla :D :P.. co že to vlastně je? :D :D :D :D xD :P

      Vymazat
  2. :D :D :D...tak to je síla :D...Jako....já...hmm...REPEAT FOREVER :D :P...Teď jen možná Gamma Ray, ale jinak nic :D :P...Firewind byla asi náhoda :D m2000

    OdpovědětVymazat
  3. Taky náhoda :D...našel jsem je na programu na MOR. Hej ještě jsem je neozkoušel. Vrhnu se na ně, až budu mít volno... :D m2000

    OdpovědětVymazat