úterý 15. září 2015

..tak zase do školy - ale bez METALU ani krok!! :)

Zdarec - mám čerstvé info z aktuálního dění v jakési budově nazvané "škola" :D.

Určitě to znáte, chodíte tam každý den.. Musíte tam být celou dobu a dělat přesně to, co se tam po vás chce.. Někdy se nudíte, někdy zase nevíte, co dělat dřív.. Prostě škola..

Proto jsem se rozhodla zveřejnit pár možností, jak si celý tento "pobyt" trochu zpříjemnit :).

Obrázky jsem sehnala na netu - všem autorům, kteří tyto snímky pořídili děkuji a zároveň se hluboce omlouvám, protože už si u ničeho nepamatuji zdroj :(.. Samozřejmě všechna práva patří jim.. Tak to prosím nikde neprodávejte nebo tak něco :D ;). A kdyby snad někomu vadilo, že je tu jeho fotka, ať se mi ozve - smažu ho. Věřím však, že každý pochopí účel použití těchto fotek ;).

První z řady je skupina BLOODBOUND:



Dál pak 3 verze rozvrhu pro nově objevenou bandu GHOST:




SABATON určitě všichni znáte ;)




A něco pro bubeníky :D


Pak je tu ještě něco ze starších rozvrhů z minulého roku.
Jedná se o kapely:

MODESTY & PRIDE 

FREEDOM CALL 





DREAM EVIL

Tak snad se vám to bude líbit a budete mít větší štěstí na barevnou tiskárnu než já :D :)

Jestli by chtěl někdo vyrobit metalový nebo jiný rozvrh "na míru", pište do komentů. Ráda vyhovím :). 

Jinak další rozvrhy z mé tvorby najdete na adrese www.toggo5.sweb.cz - většinou se jedná o rozvrhy 8 hodinové, kdybyste někdo chtěli 12 hodinovky, napište! Není problém změnit šablonu ;). 
Je pravda, že ta stránka není poslední dobou moc aktivní, bo už se na ty rozvrhy moc nesoustředím - nejvíc mě to bavilo v 8. třídě. Z té doby pochází také většina tamějších rozvrhů, a tak se nedivte, že zde naleznete například podkategorii "kytky", bo jsem brala všechny fotky, co mi pod ruku přišly :D.. 

12 komentářů:

  1. Tak jako Sabaton se mi hodně líbí a ta fotka Sachi a Chrise na pódiu se mi taky líbí :D...takový rozvrh by se mi hodil...Teď mám momentálně salátovou formu třídního na papejrku :D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn :D :)..takže budeš tisknout? :D :)
      anebo ještě ňáká objednávka?? :D :)

      Vymazat
  2. Asi si to někdy vytisknu, ale mám taky jen černobílou...:( m2000

    OdpovědětVymazat
  3. tie rozvrhy sú veľmi pekné :) Stratovarius sú topka :))

    OdpovědětVymazat
  4. prd...Top jsou FC a Sabaton :D...jak ty můžeš vědět, že mám pastelky a fixy. To má být nějaká narážka ? :D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, ty už máš horší paměť než já, a to už je co říct :D :P :D
      Nepamatuješ si "plakát Bloodbound" ??! :D

      Vymazat
  5. Ale to jo....ale jak ty můžeš vědět, že JÁ mám pastelky a fixy...o to mi jde:D :P m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D netuším, na co narážíš :D ..tak si prostě představuj, že je to barevné :D :D :P

      Vymazat