neděle 8. března 2015

Co mi hraje v hlavě :D :)

Ahojte ;), tento článek bych ráda věnovala jednomu ploužáku, který mi dneska hraje pořád v hlavě - a taky si ho pořád zpívám :D..

Je to písnička od brazilské power metalové skupiny ANGRA a jmenuje se Bleeding Heart.
Příjemný poslech ;)
Angra - Bleeding Heart

6 komentářů:

  1. No snad ne :D :P...tobě jede Angra..tu sem neslyšel ani nepamatuju :D Po tom jejich posledním výtvoru se mi nějak znechutili...Ale Aqua (2010) je pořád super. No moc pěkný ploužák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ho poslechnout znova :D ;) třeba to bude druhej Firewind :D :P :)
      Aqua? Hmm..tu jsem snad ještě neslyšela celou :-? :O. To je nápad! :D :)

      Vymazat
  2. Le jo Aqu si slyšela aspoň jednou ne??
    Dyť to je jejich druhé nejlepší album..(asi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D možná půlku... a to ještě náhodně.. dokonce si ani nepamatuju, jakej jsem z toho měla pocit :( :D :D xD

      Vymazat
  3. Tak si dej REPEAT FOREVER...je třeba :D :P

    OdpovědětVymazat