pátek 13. března 2015

Heavenly

Představuji vám jednu super power metalovou skupinu! :) Jsou z Francie a dostali mě hned na první pokus. A o koho se vlastně jedná? :D Jmenují se HEAVENLY.


Takle vypadá jejich album z roku 2004 - Dust To Dust (to jsem slyšela). Jejich hudba mi připadá jako zajímavá kombinace Stratovarius a "starých" Helloween. Starých říkám proto, protože myslím jejich styl v době legendárních alb jako Keeper Of The Seven Keys Part I (1987) & II atd. 
Kdo si libuje v melodiích, tomu bych poslech určitě doporučila ;). Přikládám čtvrtou skladbu z alba ;) - příjemnej poslech!

Heavenly - Victory (Creature of the Night)

4 komentáře:

  1. Cover je takový zvláštní...ale není špatný...nevím jestli bych měl zrovna náladu na toho zpěváka. A starýma Helloweena myslíš co??? :D :P...snad nechceš říct něco o Andim?? :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, klasickej problém u tebe :D :D ZPĚVÁK! xD :P :D ;).
      Starýma Helloweenama myslím Michaela Kiskeho éru - víš, že novej Helloween moc nemusím :D ;)..

      Vymazat
  2. Kiske je náhodou skvělej...hned po Chrisovi...na zpěváka si potrpím...metal musí mít dobrého zpěváka, jinak stojí za prd...na Sabatony jsem si postupně zvykl a Joakim se taky trochu s tím chraplákem polepšil ale na Gamma Ray jsem si ještě nezvykl...ale chci si je poslechnou...prej že jsou hodně melodičtí :D...nerad si přidávám skuipiny...ale že je mi těch 15 let tak možná tu 15tou přidám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že je Kiske skvělej! :D
    To nevím, jak to na tebe zapůsobí - taky nemám Gamma Ray moc naposlouchaný.. Jj, zpěváci jsou důležití :D
    ..tak mě tak napadlo, když ty 15, tak co já s mojema 50 skupinama?!! xD xD :D

    OdpovědětVymazat