pátek 13. března 2015

Znáte INÉ KAFE?

Mám teď nějaké měkké období :D :D.. dělám si srandu, trochu rocku nikomu neuškodí :)
Takže, INÉ KAFE jsou naši sousedi - přesněji Slováci a hrají punk rock. Musím říct, že tahle skupina mě provázela hlavně v 7. a 8. třídě. Ovšem, když mám náladu, vždycky si je ráda poslechnu i teď :).

První písnička, kterou jsem od nich slyšela, byla Kašovité Jedlá. Jednou nám ji pustil učitel hudebky a od té doby je znám :D. Určitě si ji poslechněte, má fakt super text xD :D

Iné Kafe - Kašovité Jedlá

Letos vydali nové album, které má název Nevhodný Typ. Docela se mi líbí, co vám? :) Kdo by neznal, posílám titulní píseň: 

Iné Kafe - Nevhodný Typ

2 komentáře:

  1. Tak fakt neznám..Iné Kafé mi v kvízu nic neříká :D...no jako slováci...prostě české a slovenské metalové skupiny mi nic neříkají...

    OdpovědětVymazat