čtvrtek 26. března 2015

Majesty - Generation Steel (2015)

Ano, generace oceli je tady! Heavy metalový MAJESTY vtiskli 20. března ocelový úder do historie hudby! Album plné překvapení čeká na poslech! Jdete na to? :)
Moje první reakce na to album byla věta: ,,Wow! On už opravdu nezpívá falešně!" :O :)
Teda, vlastně to byla reakce druhá :D :D, protože když se člověk celej den těší a přemýšlí nad tím, jak si to album poslechne :D, vyčerpá to jeho mozek tak, že i chudák Generation Steel zůstane smutně stát nad nehybným tělem spícího metalisty. Jo, čtete správně :D xD - pořád to nechápu, ale usla jsem u třetí písničky xD xD xD :D :D. Gor byl ten den trošku náročnější - tělák, škola, zkouška bez sluchátek a pak ještě brigáda xD :D.
Tímto tedy uzavírám téma usínání u heavy metalu :D a představuji vám letošní generaci oceli! \m/


Tracklist:
1. Hawks Will Fly
2. Generation Steel
3. Circle of Rage
4. Shout at the World
5. Damnation Hero
6. Children of the Dark
7. The Last Reward
8. Knights of the Empire
9. Rulers of the World
10. War For Metal 

Nejvíc se mi líbily písničky Shout At The World, Rules Of The World, Haws Will Fly a War For Metal. Tady se Majesty opravdu předvedli :). Musím říct, že album celkově vyhodilo docela vysokou laťku, ale tyhle songy jsou moje top. 
Ještě 3 dny od poslechu jsem si zpívala jejich texty :D :). Mám z toho fakt velkou radost :). A co vy? Už jste tu nádheru slyšeli? :) Já už i 4x za den :D, což je teda můj rekord xD :) 

Upoutávky :) 
Majesty - Hawks Will Fly

Majesty - War For Metal

Majesty - Shout At The World

Žádné komentáře:

Okomentovat