pátek 13. března 2015

Pátek 13.

Ještě mě dneska napadlo takové zvláštní téma :D.
Co si myslíte o pojmu "nešťastný pátek 13."? Co vím, tak hodně lidí má z tohoto dne strach tak obrovský, že ani nevycházejí z domů :O :D. Když se někomu v pátek třináctého stane nějaká nepříjemnost, slyším pouze, jak se vymlouvá na to divné datum :D..
Já na ty blbosti kolem teda absolutně nevěřím :D. Pro mě je to den úplně normální, jako každý jiný - když si představíte, že třeba v Japonsku mají už sobotu 14. :D :D tak je to přece totální nesmysl!
Vlastně, původně ani o žádnou závažnou věc (dle mého názoru) nešlo - tento den byl tak hrozně začerněn jen kvůli tomu, že v ten den roku 1307 začalo hromadné zatýkání templářů..

A tak všem nešťastným z tohoto černého dne doporučuju jednu věc:
Vykašlete se na pátek 13. a běžte si raději pustit HammerFall!! :) :D

1 komentář:

  1. Já teda takhle taky nevěřím na nějaký pátek 13...ale když se mi v ten den něco stane, tak se taky seknu jestli to bylo naschvál nebo prostě haluz...nevím no...

    OdpovědětVymazat