sobota 14. března 2015

Když nevíte, co ve 3 ráno..

Dobré ráno všem! :D
Dám vám jeden tip, když nemůžete usnout :D - ale neberte to tak, že usnete, právě naopak dopadnete jak já ve 3 ráno - pusťte si nové album od skupiny PROWLER - Stallions of Steel (2015). Zaručeně vás to vytrhne z postele a spraví náladu z nespavosti :D :D



Ze začátku mi připomínala anglickou skupinu BLITZKRIEG, ale objevují se tam prvky i jiných skupin. Co jsem si všimla, tak třeba HAMMERFALL. Některé části mi přijdou dokonce trochu zkopírované. K tomu musím říct, že normálně mi kopírování vadí - ale tahle skupina to dala tak skvěle dohromady (navíc většina je vlastní tvorba), že tady to celkem ignoruju :D :).
Na YT je od nich pouze jedna písnička - a to ještě z dema :(, tak posílám aspoň tu ;). Příjemný poslech ;)
Prowler - Out Of The Night

Žádné komentáře:

Okomentovat