sobota 28. března 2015

Freedom Call - Land Of The Crimson Dawn

Happy metalisti FREEDOM CALL vydali v roce 2012 jedno úžasné album s názvem Land Of The Crimson Dawn. To asi víte :D, ale víte i to, jak vypadá vevnitř? :D :). Zvu vás na průzkum! 


















Strašně jsem se těšila, až mi to album dojde :D. Tak doufám, že když se s váma podělím o booklet, tak to nebude nic nelegálního :O navíc ty fotky nejsou v zas tak dobré kvalitě, tak snad mě nikdo žalovat nebude :O ;) :D. Všechna práva patří samozřejmě skupině Freedom Call..

A jaká písnička z Land Of The Crimson Dawn se vám nejvíc líbí? :) Já to mám tak nějak nerozhodně, protože se mi líbí album úplně celé :D :)



Každopádně videoklip k Hero On Video je úplně super! :D :D

4 komentáře:

  1. Víš co je strašně zajímavý?? Že jediní dva členové to táhnou od první fošny kdy vytvořili skupinu Freedom Call. Jediný zakladatelé Chris a Lars to drží pořád ve stejném tempu. Musím uznat, že jsou to skvělí muzikanti a očividně i dost blízcí kamarádi. Radši nebudu počítat kolikrát se změnila sestava...ale co vím je to, že mám 3 fotky FC a na každé je ta sestava jiná. Divný co :D A popravdě na tomhle albu LOTCD je ta sestava taky jiná :D...toho šedého týpka vidím poprvé :D...Očividně jim ale dost sedí momentální sestava. Když se vrátil Ilker Ersin (basa) (odešel od původní sestavy FC) tak najednou natočili Beyond a album má skvělý spád. No a Ramy Ali (bicí)...kdybych ho neznal tak bych si ani nevšiml, že mají nové eso za bicíma :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že zas takle to zmapovaný nemám :D.. Já ve skupině poznám jenom když se změní zpěvák :D :D nebo se přidá / uteče nástroj :D.. jinak to moc neřešim :D ;).. Když hrajou dobře, tak mi je celkem jedno, kdo to je :)

      Vymazat
  2. A kdyby zdrhl Chris tak co??? Dyť to je ikona jako blázen a jeden z tvých oblíbených zpěváku...Hrát nebudou dobře pokud odejde Chris nebo Lars...m2000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to by mě moc mrzelo :( :(.. ale třeba kdyby už v tomto stavu našli jiného hodně hodně dobrého zpěváka, tak bych asi FC poslouchat nepřestala ;)..

      Vymazat